I got my background at ZingerBug.com

Sunday 18 March 2012

KEKECEWAAN :'(

H..rahuii~ Assalamualaikum bloggers.. selamat berhujung minggu sume. sedar xsedar hari nie hari last cuti skolah kan? haa.. adik2 besok jgn lupe bangun pegi skolah yerr.. haha. halamak..!! baru aku egt hari rabu nie ade pe.. adoii~ hari result SPM kua lahh deyy.. choii lahh.. takut nyer.. hmm.. hope segale2 nyerr berjalan dgn lancar and smoge aku dpt banyak A's.. hee~ btw, tuhh sume xde kne mngne dgn tajuk entry aku hari nie.. tuhh just intro dlu kasik warm up.. haha..

semalam lahh brmulanya kisah nie berlaku.. jimmy msj2 aku, mrh2 sbb aku tuka pss fb. hmm.. kebetulan time tuh aku gn family tgh jalan2 kt teluk cempedak. style aku kalau tgh berjalan2 aku mmg pantang kalau ade owg kacau aku. sibuk nk msj lahh kol lahh.. last2 aku dahh geram, haa kau nk sgt kn. hambek lahh.. huh.! start drpd tuhh dye dahh bce habis sume nye. msj lahh, chat lahh.. so, kantoi lahh.. dye jupe msg aku dgn Jntn tuhh.. aku dahh cuak tp aku redha jela sbb dahh mmg slh aku..

start dr saat tuhh kteowg gdo. pdhl semalam tuhh bwu je lps gado teruk.. hmm.. nasib nasib ==' duk gado punye gado. pstu dye ckp nk kol aku nk dgr sndwi pnjelasan dr mulut aku.. aku pown ckp lahh dr a-z.. pstu dye mnx no jntn tuhh.. aku pown bg lahh.. bia adil, xlahh dye dgr citer dr sblh pihak je kn. tuhh lahh Tuhan nk tunjuk kn.. habis bongkar sume rahsie prangai dye.. jntn tuhh bole plak ckp dye xde wtpe pown and aku sndiri yg dtg kt dye? deyy bhaii~ ckp jgn serupa keling bole x? Choyy lahh kau nie..

cube lahh kau byg kn yg kol pepagi bute, msj aku ckp rindu bagai, konon sunyi lahh ape lahh.. ape sume tuhh? whats that? Grrr... sumpah aku geram giler time xtuhh.. menggigil badan aku tahan marah.

No comments:

Post a Comment