I got my background at ZingerBug.com

Monday 5 March 2012

LALALALA~ KERJA KERJA =='



Assalamualaikum.. heyy2, watsup? sky lerr.. haha. rindu giler ayat tuhh.. urmm.. entry aku harini kan3, tajuk dye pasal KERJA LAHH.. haha.. macam korang taw2 kan skg kan aku dahh sibuk dengan KERJAYA aku sebagai pelayan customer lahh kate kn.. haha *poyos je ==' kalau nak di ikut kan lahh minggu nie dahh nak masuk 3 MINGGU aku kerja..w0ooohoooo~ btw, sumpah penat giler tahap cibai.. kerja penat2, tapi habuk pown tarak.. dowg cakap gaji aku kne transfer masuk dalam gaji bulan depan.. SUMPAH GERAM GILERR.. *marah nie :@ dowg tipu aku doe.. kakak tuhh cakap dekat-2 nak masuk gaji nanti dye bagi surat suruh buad account bank.. tunggu punye tunggu.. kakak tuhh pulak macam BISKUT.. kejup ade kejup xde.. last2 dye gtw yg aku xdapat gaji bulan nie.. WTF.!! aku rase macam nak saman je.. kau bagi aku kerja penad2, overtime sampai tgh2 malam.. pastu gaji aku masuk bulan depan? nasib baik aku pekerje yg bertimbang rase.. sabar je.. *konon nye lahh. padahal dalam hati bagai nak meletup.. tapi kan aku rase lahh mesti dye tahu kalau dye bagi aku gaji awal-2 lepas tuhh mesti aku nak chauu dr situ.. haha. HAMPEHH betoii~ start bulan march nie dowg dahh tuka roaster baru.. mane yang part time tuhh ade limit kerje sampai 5 jam je.. lagi lahh macam SHITS.! xpayah betoii lahh dengan rules dowg nie.. btw, start aku kerja nie kan.. macam-2 masalahh yang terjadi.. sume bende aku terpakse abai kan.. lagi banyak dose ade lahh.. asyik bergosip sane sini, sibuk layan customer pstu solat pown tahh ke mane-2, pstu ade trsentuh tgn customer yg bukan mahram, makan xsangat, kesihatan xterjage, keserian pown hilang, kasih sayang pown tenggelam timbul.. ad0oii.. banyak-2 lahh bertaubat Nursyasya Ainina 0oii.. haha.. egt lagi waktu mule-2 kerje, kemain lagi aku bermakeup.. dengan krim pencerah, foundation, bb cream, bedak, eyeshadow, eyeliner, mascara, blusher, lipstick, lipgloss.. macam-2 lagi lahh.. sakan macam MACAM MAK DATIN.. haha.. dahh akhir-2 nie, sibuk dengan penad lahh, sakit lahh, last-2 pergi kerje nak pakai bedak sikit pown dahh xslere.. habis muke pucat lesi.. ramai customer tegur why muke npk penad..? aku just cakap nie lahh wajah ku yg sebenar.. sebelum-2 nie palsu je. tebal dengan bedak.. haha.. kant0oii~ :p tuhh lahh.. korang punye pasal lahh.. CEREWET SANGAT.. tuhh xkne, nie xkene.. haihh..~ sabo jela.. urmm.. tuhh jela kowt? act, aku macam ade banyak je citer nak gtw,. tapi aku.................. xegt? haha. ape pown xbole.. dahh lahh tuhh kowt? chauu sin chii~  lots of love from me: Syasyanina <3

No comments:

Post a Comment